دکترای شیمی آلی

تبریک به همه برو بچه های شیمی 

 

خبر داغ  

با دکترای آلی سمنان موافقت شد.  

ان شاا... قدم بعد دکترای تجزیه-کاربردی- شیمی فیزیک و معدنی.

نظرات 23 + ارسال نظر
محسن شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام
به به چه خبر خوبی.مخصوصا که آلی هم هست.
عالیه که آلیه.

ممنون محسن
عالیه که گروه شیمی خدا را شکر رو به پیشرفته
ممنون
استاد

حسین دهقان شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

مبارکه مبارکه مبارکه
چند نفر؟
انشاءالله امکاناتش رو هم بدهند.

ممنونم حسین دهقان

میثم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام من هم ضمن تشکر از تلاش چندین ساله شما این موفقیت بزرگ را به شما و همه اساتید محترم تبریک عرض می نمایم انشاالله طلیعه ای باشد برای سایر گرایش های شیمی

سلام میثم عزیز
ممنونم
ان شاا...

مرتضی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام استاد
مگه چند ماه پیش آزمون دکتری رو برگزار نکرده بودین؟
اول آزمون برگزار می کنن و بعد با آن موافقت می کنن؟

راستی استاد اگه هوس کردم ادامه تحصل بدم و دکتر آلی بخونم باید چیکار کنم؟
آخه پیشرانه دکتری نداره!!!

سلام
نه در آگهی زده بودیم به شرط موافقت وزارت که متاسفانه موافقت نکردند
و خدا را شکر اکنون موافقت کردند
در هر حال به شما- گروه و خودم-به عنوان استاد گروه تبریک مجدد می گویم.
ممنون
استاد

[ بدون نام ] شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام استاد
تبریک زیاد....عالیه
استاد پلیمر هم شامل این دکترا میشه ؟؟؟؟ یعتی دکترای پلیمر؟

سلام
باید شرایط را در آگهی هرسال ببینید.
پارسال می شد.

۱۳ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

به نام خدا
خیلی خیلی خوشحال شدم.به شما و تمامی یاوران شما تبریک میگم.به ایمد موفقیت های بیشتر

ممنونم ۱۳ عزیز

سید شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ب.ظ

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییک!!!!

ممنووووووووووووووووووووووووووون!!!!

مرتضی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

استاد جوابم رو ندادین
اگه هوس کردم ادامه تحصل بدم و دکتر آلی بخونم باید چیکار کنم؟
آخه پیشرانه دکتری نداره!!!

راستی تبریک
افتخارم اینه که دانشگاه محل تحصیلم همواره در رشد و ترقی و موفقیت باشه

یا علی

امین ابراهیمیان شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام
تبریک می گم

سلام
ممنون

استاد یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام مرتضی
باید در آزمون مربوطه شامل درسهایی که در آگهی اعلام می شود شرکت کنی و قبول بشی.
به عنوان مثال فکر می کنم آگهی پازسال ما هنوز روی سایت دانشگاه باشد.
ممنون
استاد

استاد یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام مجنون عزیز
به کمکت احتیاج دارم.
به من سر می زنی؟
ممنونم
استاد

امید طاهری یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام استاد
به شما و تمامی اساتید گروه تبریک می گم امیدوارم به موفقیت های بیشتر دست پیدا کنید. اما به دوستانی که دکترای آلی سمنان قبول می شوند از هم اکنون تسلیت می گم چون با این امکانات کم و کمبودها فقط جای تسلیت داره.
امیدوارم که از من نرنجید چون من هم مثل شما خیلی رک هستم.
تا بعد در پناه ایزد یکتا

به نام خدا
سلام
ممنونم امید عزیز
نه چرا برنجم
تو می دانی که در این گونه موارد ناراحت نمی شوم.
اتفاقا خیلی هم خوشحال شدم.
ممنون
استاد

قاصدک یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ق.ظ

قاصدک


به درد من که نمیخوره

ولی به درد دوستای گلی که از برو بچه های شیمیمیشناسم میخوره


پس


مبارکه

ممنون قاصدک

رویااسماعیل پور یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

به قول یکی از دوستان
چقدر عالی که آلی!
تبریک می گم
به امید موفقیت روز افزون

ممنون
ان شاا... بعدش تجزیه-کاربردی-فیزیک و معدنی

حسین بیدقی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام.
منم تبریک می گم استاد.
انشاا... ورودی اول های دکتری هم مثل ما باحال باشند.
چرا می خندید؟
یا علی

ممنون حسین
اتفاقا در صندلی داغ از شما به عنوان اولین دوره یاد کردم.
استاد

مادر بچه‌ها دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام استاد
من هم تبریک.
بهتر است نیمه‌ی پر لیوان را ببینیم.
با آرزوی موفقیت‌های بیشتر

سلام مادر عزیز بچه ها
ممنونم که می آیید و نظر می دهید آن هم در پستی که چالش دارد.
موفق باشید

رحیمی نژاد سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
مبارکه به امید موفقیت های دانشجویان دکترا و سربلندی بیشتر.

سلام
ممنونم

محمد باسوتی چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ق.ظ http://www.mohammadbasouti.blogfa.com

مبارک باشه.
استاد انشالله من برم سربازی برگردم
دکترای کاربردی رو میارین

ان شا ا...

شهاب الدین خادمی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام استاد
احساس میکنم ۱بار تبریک گفته بودم ولی نمی بینم تایید کرده باشید.شایدام من اشتباه کرده باشم
تبریک......

سلام
شهاب هر چه آمده تایید شده
در هر حال ممنون
استاد

زهره جهان جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام......
پارسال که می خواستم رشتمو از مهندسی کامپیوتر به شیمی کاربردی تغییر بدم ، همه می گفتن این کار را نکن اشتباست، پشیمون میشی منم با وجود ترسی که داشتم اما چون به شیمی علاقه داشتم رشتمو عوض کردم. حالا که 2 ترم شیمی خوندم نه تنها پشیمون نشدم بلکه به خودم می بالم به خاطر انتخابم به خاطر اینکه گروه بسیار خوبی داریم .و مطمئنم که هرگز پشیمون نخواهم شد. و هر موفقیت گروه شیمی را موفقیت خودم در انتخابم می دونم.
به همه ی شیمیستا به خصوص به خودم تبریک می گم.

به نام خدا
سلام
ممنونم از این که
آمدید و نظر دادید.
آن هم نظری به این اهمیت
واقعا باید به شما آفرین گفت
نه به خاطر تغییر رشته تان به شیمی
بل که به خاطراعتماد به نفستان
موفق باشید.
استاد

[ بدون نام ] شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید به همتون
من ورودی مهر ۸۸ ام واز اینکه وارد رشته ی شیمی اونم کاربردی اونم با اساتید به این خوبی شدم هم خوشحالم و هم خدا رو شاکر
فقط میخواستم یه خسته نباشید عرض کنمو به خاطر جشن خوب انجمنی ها تشکر کنم و یه چیز خیلی مهم
که داشت یادم میرفت اینکه موفقیت گروه شیمی را تبریک میگم(دکترای شیمی آلی رو میگم!!)

ممنون

مرتضی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام استاد
از سفر برگشتیم
فکر می کردم خبر مسابقه کمیکار رو توی وبلاگ گذاشته باشین
فعلا خسته ی راه هستم
تا بعد
یا علی

سلام
نخسته!
بی خبرم
نه کاملا البته
می دانم ششم شدید
مبارکه
و پوستر جزو ۶ تای اول
بازم مبارکه
گزارشت را بنویس لطفا
ممنون

بهنام جعفر طاری دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ

با عرض سلام وتبریک به مناسبت پذیرش دکترای آلی.و آرزوی قدرت و قوت برای شما در جهت ارتقای سطح علمی دانشگاه ونام دانشگاه.البته من در خبر ها خوانده بودم که وزارت علوم قصد دارد آزمون دکترا را مثل کنکور سراسری برگزار کند.به هر خال امیدوارم اولین ورودی این دکترا مهندس ربانی باشد البته اگر هنوز مشغول تخصیل در این مقطع نشده است.چون واقعاْ استحقاقش را دارد.به امید دیدار.

سلام بهنام عزیز
ممنونم
مهندس شیمیست پری است بنده هم به ایشان ارادت دارم.
بله ممکن است سال بعد آزمون سراسری شود.
چه سراسری بشود چه با روال فعلی
ان شاا... که همه با آمادگی کامل در آرمون شرکت و شایسته ترین انتخاب شود.
ممنون
استاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد